Mix dla handlowców

Szkolenie stanowi skondensowaną formułę WIEDZY NATYCHMIAST UŻYTECZNEJ niezbędnej, dla osób mających codzienną styczność z handlem.

DZIĘKI NAM...

  • wypracujesz własną drogę do sukcesu,
  • poznasz tajniki skutecznej sprzedaży,
  • zrozumiesz znaczenie komunikacji niewerbalnej
  • nauczysz się słuchać rozmówcy
  • uzmysłowisz sobie zasadę Skutecznego Racjonalizmu w negocjacjach

ZAGADNIENIA MERYTORYCZNE

OD CZEGO ZACZĄĆ ABY BYĆ SKUTECZNYM W SPRZEDAŻY??

  • Jak przygotować się do kontaktu z klientem?
  • Kiedy rozpoczyna się proces sprzedaży?
  • T…A...L...I…Z…M…A…N..., jakie cechy powinien posiadać dobry handlowiec?
  • Czego nie lubimy u handlowców – ćwiczenie.
  • Czym jest automotywacja, czyli jak świadome zarządzać własną motywacją?
  • Czemu służy wytyczanie celów, czyli jak znaleźć własną receptę na sukces?
  • Jak skutecznie organizować pracę handlowca, czyli do czego służy zegarek, notatnik i długopis?
  • Dlaczego warto pozyskać informacje o kliencie i jego firmie?

JAK ROZMAWIAĆ Z KLIENTEM- ZASADY SKUTECZNEJ KOMUNIKACJI

  • ARS RHETORICA, czyli na czym polega sztuka mówienia?
  • Jak uniknąć słów i wyrażeń o zabarwieniu negatywnym?
  • Ukryty wymiar „milczącej mowy”, czyli rola komunikacji pozawerbalnej.
  • Jak słuchać, by usłyszeć? – 5 zasad dobrego słuchacza.
  • Odkrywanie własnych barier utrudniających uważne słuchanie – ćwiczenie.
  • Słyszę, widzę, czy czuję? – płaszczyzny komunikacji ze słuchowcami, wzrokowcami
    i kinestetykami.
  • Jak rozpoznać własny styl komunikacji? – test.

JAK ROZPOCZĄĆ WIZYTĘ HANDLOWĄ? BUDOWANIE POZYTYWNYCH RELACJI Z KLIENTEM

  • Do czego służy telefon? – zasady nawiązywanie kontaktów handlowych przez telefon.
  • Co to jest „biceps” telefoniczny? – przełamywanie lęku przed dzwonieniem.
  • Dlaczego warto być odważnym? O…D…W…A…G...A…, czyli zasada wywierania wrażenia na innych i niwelowania dystansu.
  • „Żywa przeszkoda”, czyli jak przejść dobrą sekretarkę?
  • „Telefoniczne zawiasy” - odnowienie kontaktu.
  • „Czas to pieniądz” - pytanie o czas i wyjaśnienie celu dzwonienia.
  • Przygotowanie scenariusza rozmowy – ćwiczenia.

JAK SKUTECZNIE WPŁYNĄĆ NA POZYTYWNĄ DECYZJĘ ZAKUPU? BADANIE POTRZEB KLIENTA

  • Czego oczekują od nas klienci?
  • Na czym polegają kolejne etapy badania potrzeb klienta?
  • Jak wykorzystać parafrazę do podsumowania myśli klienta? - emocjonalne i informacyjne aspekty parafrazy.
  • Jak przygotować zestaw skutecznych pytań handlowych? – ćwiczenia.

    JAK REAGOWAĆ NA OBIEKCJE KLIENTA. REAKCJE

    • Czym jest procedura P.I.W.W. i jak ją stosować?
    • Na czym polega asertywna postawa w procesie sprzedaży?
    • Jak przygotować skuteczne odpowiedzi na typowe obiekcje klienta? – ćwiczenia.
    • Jak reaguję, gdy klient się zdenerwuje? - typy klientów i sposoby radzenia sobie z nimi.
    • Jak reaguję, gdy klient mnie zdenerwuje? –jak opanować nerwy w kontakcie z trudnym klientem - metoda ABCD.

      JAKĄ METODĘ PREZENTACJI CENY I TOWARU ZASTOSOWAĆ? ĆWICZENIA

      • „Magiczne” słowa ułatwiające sprzedaż, czyli czym jest Neurolingwistyczne Programowanie?
      • Jak działa perswazja poprzez język korzyści? – zastosowanie inteligentnej perswazji w procesie sprzedaży.
      • Skuteczne techniki sprzedaży (metoda odsunięcia, bułki z masłem, relatywizowania i wiele innych).

      JAKIE ELEMENTY NEGOCJACJI STOSOWAĆ W PROCESIE SPRZEDAŻY?

      • Jak skutecznie targować się z klientem? – wybrane techniki negocjacyjne.
      • Czym jest manipulacja?
      • Jak rozpoznawać i bronić się przed manipulacjami klienta?

      FINALIZACJA SPRZEDAŻY

      • Jak rozpoznać gotowość klienta do podjęcia decyzji o zakupie?
      • Jakie są podstawowe metody finalizowania sprzedaży?
      • Jak się zachować w przypadku niepowodzenia sprzedaży?

      Dwudniowe szkolenie wyjazdowe za jedynie 999 zł plus 23% podatek vat.

      UWAGA!
      Przeanalizuj przed zgłoszeniem jaką wielokrotność ceny, którą zapłacisz za szkolenie możesz z zyskiem w ciągu 3 - miesięcy po szkoleniu zwielokrotnić.

      Szkolenia organizowane są poza miejscem zamieszkania aby oderwać uczestników od codzienności i skoncentrować na temacie. Szkolenie to również integracja przed w czasie i po zajęciach.