Perswazja

Podczas szkolenia otrzymasz wiele bezcennych wskazówek, dzięki którym zupełnie inaczej spojrzysz na to, co dzieje się dookoła Ciebie. Będziesz mile i niemile zaskoczony, gdy dowiesz się, jak często i jak wiele osób świadomie bądź nieświadomie manipuluje Tobą.

DOWIESZ SIĘ..

  • dlaczego powinieneś zastanowić się przed podpisaniem jakiejś petycji, ankiety
    i jakichkolwiek innych dokumentów;
  • co przyczynia się, że ludzie zachowują się dziwnie bądź nigdy nie przyznają się do popełnionych błędów, a nawet bronią się przed racją, czy też prawdą?
  • jak sprawić, by właściwe użycie mowy sprawiło, by ludzie zaczęli czynić to, o czym właśnie myślisz i chcesz.

Jeśli Twoi Klienci nie chcą Ci zaufać lub chcesz by ufali Ci bardziej, albo chcesz,
by rozmówcy, klienci, partnerzy, pracownicy czuli do Ciebie sympatię i zaufanie to musisz uczynić wszystko, co w Twojej mocy, aby przedstawić im wizerunek wiarygodności.

PODCZAS SZKOLENIA POZNASZ, JAK:

  • Należy posługiwać się dokładnymi danymi
    • wpływa to na postrzeganie naszego rozmówcy, jako osoby wiarygodnej.
  • Należy wspomnieć o negatywnych stronach oferty i jej mankamentach
    • klient chętniej uwierzy w to, do czego Go przekonujesz;
    • wzrośnie Twoja wiarygodność i Twoje przyszłe wypowiedzi;
    • wyprzedzisz jakiekolwiek obiekcje rozmówcy, co do oferty;
    • warto wspomnieć, iż  prawie każdą słabość oferty, można obrócić na korzyść Klienta.
  • Twój wygląd i atrakcyjność fizyczna są kluczowe.
    • Prawo sympatii zakłada, iż osoba, która chce skutecznie wywrzeć wpływ na innych osobach, musi starać się utrzymać nienaganny wygląd;
    • Rozmówca w większym stopniu podświadomie akceptuje osobę atrakcyjną fizycznie;
    • Ludzie lubią innych, gdy dobrze wyglądają lubią się nimi otaczać i z nimi przebywać
    • Należy dbać o wygląd, ponieważ ludzie chętniej ufają i przekonują się do racjonalnych pomysłów.

ZAGADNIENIA MERYTORYCZNE

  • zapoznanie z rozwijaniem się modelu sprzedaży;
  • poznanie technik wewnątrzsterowności;
  • rozwijanie kompetencji „urodzonego" sprzedawcy;
  • wywieranie wpływu społecznego – wzbudzanie zaufania i sympatii Klienta;
  • Aktywne słuchanie Klienta;
  • Problemy podczas transakcji sprzedaży.